Müzik Önerileri Bi Bukle Play List – Vol I

Müzik Önerileri35 Kısım tekmili birden, 90 lık kaset, karışık slov hits.. Naçizane "play list" imden bir bukle. Takdirinize ilgi ve önemle arz olunur. Korkma hele tıkla hepsi "open link in a new window". Dinle hepsini 3 taneyi pas geçebilirsin en fazla sonra gel ahkam kes bıdı bıdı yap ben de diyim ödev yapan çocuklardan başkaları da geliyor günnüğe.. Olur mu okur? Yapar mısın bu kıyağı bana? Ha dersen yutub açmıyor indir bi host dosyası sen de rahatla ben de rahatla. Başbakanımız bile giriyormuş sizin neyiniz eksik a keçim. Öyle işte aşağıdaki şarkıları ölene kadar dinlesem sıkılmam her birinin en az 1 postluk anısı var. Öptüm kulaklarınızdan. Tekmili birden dedik ama 2. baskısı da olur bu postun. Ömür geçmez ki 35 şarkıyla.. Tam 35 bu arada. İzmir'e kesin dönüş yaptım. 2. bir emre kadar artık kazmapolit bi' şehirdeyim. Ailemin yanında, doğduğum ve umarım doyacağım yerdeyim. Gevrek lan, boyoz lan, Küçük Park lan, Kemeraltı'nda bardakta su veren adam lan ^^. Bu gazla üslup bile kaydı. Sürç-i lisan...affola. Dominic Chianese (Uncle Junior) - Core 'ngrato: Hastası olduğum HBO klasiği "Sopranos"'un Uncle Junior'undan hüzünlü bi' şarkı. Cecilia Bartoli - Vivaldi - Bajazet - Sposa son disprezzata: Yine Sopranos dizi müziklerinden cennetten çıkma sesiyle Cecilia ablam. Böyle ablam olsun günlük 1 tekil hitim olsun.. The American Astronaut - Hey boy hey boy: Keyifle izlediğim American Astronaut filminden bi' parça.. Film sinematografisinin yanında şarkılarıyla da dinlenmeye pardon izlenmeye değer. UNKLE - In A State (Featuring Graham Gouldman): Winamp'te UNKLE - Track 2 diye geçen parçaymış meğerse yıllardır dinlediğim... Bloodhound Gang- Fire Water Burn: "Kanka"m saolsun.. No need to water let the motherf**kers burn.. haha.. Sodom - Napalm In The Morning: Sabahları napalm kokusuna bayılanlara... :P Sopor Aeternus - Tales from the Inverted Womb: Çözemedim bu adamları daha.. Funeral Doom sanki türleri. Cenaze marşı hesabı.. Ordo Templi Orientis - Punished by Might: Suicidal-Depressive Black Metal.. Bu seneki trendim !?! Wedard - Black Hole Sagittarius Alpha (official): Aynen depreşik bir şarkı daha.. Iron Horse - Fade to black - in bluegrass style -: Metallica klasiği "fade to black" bluegrass tarzı.. banjolu hoppalı.. Fantomas Rosemary's Baby Music Video: Rozmeri'nin bebeği. Film müziğinin Fantomas yorumu ve harika görseli.. Skrewdriver - The Snow Fell: 14/88 Sunterra - Thank You: Ağlatıyor neredeyse beni her dinlediğimde. Empyrium - The Sad Song of the Wind: Adı üstünde.. Rüzgarın üzgün şarkısı. Bauhaus - The Passion of Lovers: Eskilerin deyimiyle Punk Rock yenilerin söylemiyle Gothİc Rock.. Astronomy - Blue Oyster Cult: Klasik... Dana Immanuel - Motherfucking Whore: Tamam itiraf ediyorum.. Yo yo yo vazgeçtim.. Şarkı güzeldi ama n'apayım.. Crossing the Bridge: The Sound of Istanbul - Ben bir marti olsam: Harika belgeselden harika bi şarkı.. Sterbend - Einsamkeit: Yine depresif black metal eseri.. X-Press 2 feat. David Byrne - Lazy (Moto Blanco Edit): Bu şarkıyı beni ve benim gibileri hatırlattığı için seviyorum. "I'm lazy as a man can be" Gnarls Barkley - Crazy: Yok böyle bi' şarkı. Colonel Bagshot - Six Day War: Yok böyle 2 şarkı.. Niflheim - The Cold Wind of my Breath is Always Blowing: Depresif blek devam.. Wehmut - Trostlos Wartend: Yorum yapmıyorum. Satanic Warmaster - Distant Blazing Eye: LLN gerisini merak etme sen!!! Danzig - Thirteen: Hey yavrum sözlere gel.. Johnny Cash şarkısı Glenn abimizin yorumu. Tindersticks - Tiny Tears: Verdiğim link Tindersticks değil belki ama amca ne kadar şirin.. GG Allin & Antiseen - I Hate People: GG'dir tek idolüm.. F**k him. Rest in "piece" gg lol Hedningarna - Juopolle JoutunutBu adamdır bana bu grubu sevdiren. Kulakları çin çin.. Brocken Moon - Das Tränenmeer: Pek bi Depresif bilek metal örneği daha. Fen - As Buried Spirits Stir: yok yorum. tipik black.. Suffer Despair - Agony: Harbi agoni. Blutklinge - Call Of The Blackened Woods: Acı gam keder hep keder.. pfff.. Woven Hand - Oil On Panel: Bunu da aha bu adam sevdirdi.. Deep Purple - Sometimes I feel like screaming: He ya deep purple.


Bu yazı 27 Ekim 2009 Salı günü Onur Pay tarafından yazıldı

“Müzik Önerileri Bi Bukle Play List – Vol I” için 5 yorum yapılmış

  1. hipopotan tarafından Kas 2, 2009 tarihinde yapılmış

    kara metal işlerinden anlamam. velhasılı kelam aradan 3-5i bana hitap eder. sessizce uyur listemde. Arada tıngırdatırım. Woven Handi tek geçerim. Hedningarnayı severim, yerim. Deep purpledan tiksinmekten yoruldum.

  2. Selo tarafından Haz 28, 2010 tarihinde yapılmış

    onur host linkini yolla giremiyorum siteye :)

  3. Onur Pay tarafından Tem 9, 2010 tarihinde yapılmış

    http://www.onurpay.com/hosts.exe indir kur vs.

  4. gülçin tarafından Şub 5, 2012 tarihinde yapılmış

    :/

  5. gülçin tarafından Şub 5, 2012 tarihinde yapılmış

    http://www.youtube.com/watch?v=Rk_sAHh9s08

Siz ne diyorsunuz?

Valid XHTML 1.0 Transitional Valid CSS!