Dünya’nın yeni 7 harikasının panaromik görüntüleri

 Dünya’nın 7 Yeni Harikası

Geçtiğimiz aylarda sonuçlanan dünyanın yeni 7 harikası anketi her ne kadar akıllarda soru işareti bıraksa da popüleritesini günden güne arttırıyor. Yeni 7 harika yapı için hazırlanan sunumlar, siteler yaygınlaşmaya başladı. Bunlardan bir tanesi de “7 Harika Panaroma” ismiyle yeni seçilen Dünya harikası yapıların panaromik görüntülerini barındırıyor. 360 derecelik görüntü ile hazırlanan bu büyük resimler ile belki de gidemeyeceğimiz bu harika yapıları sanal da olsa ziyaret edebilirsiniz.

Site üzerinde 7 yeni Dünya harikası yapının panaromik görüntülerinin yanı sıra panaromik fotoğrafçılık ile ilgili bilgiler de bulabilirsiniz. Yeni Dünya Harikaları şöyle seçilmişti: Çin Seddi – Çin, Roma Kolozyum’u – İtalya, Unutulmuş Şehir – Petra Ürdün, Tac Mahal – Hindistan, Machu Picchu – Peru, İsa Heykeli – Brezilya, Chichén Itzá – Meksika… Bu harika yapıların 360 derecelik görüntüleri için buradan buyurun; 7 Wonders Panaromas

Hoşunuza gittiyse bu yazılara da bir göz atın derim..

Kırgınım lan sana rapidshare..

Kırgınım lan sana rapidshare.. yazısının devamını oku...

http://www.onurpay.com

Kapadokya'ya dair...

Kapadokya'ya dair... yazısının devamını oku...

http://www.onurpay.com

(Sonunda) Paypal Türkiye Banka Hesaplarında

(Sonunda) Paypal Türkiye Banka Hesaplarında yazısının devamını oku...

http://www.onurpay.com


Bu yazı 31 Ağustos 2007 Cuma günü Onur Pay tarafından yazıldı

“Dünya’nın yeni 7 harikasının panaromik görüntüleri” için 6 yorum yapılmış

  1. eda suner tarafından Eyl 1, 2007 tarihinde yapılmış

    Onur süper bunlar resmen içinde gezdim valla

  2. alperen tarafından Eyl 7, 2007 tarihinde yapılmış

    yanlış hocam yanlış eleştirilir tabiki zevkler ve renkler tartışılamaz tabiki doğru dimi. evet sizin zevkinize uygun gelebilir ama binlerce tip insan var vatanımızda her insan farklıdır. göz önüne koyulması yanlış sonuna kadar yanlış. turistik bir beldeye konmuştur ok ama. o kesimde genç kızlarımızda geziyor çocuklarda geziyor yanlışşşşşş. kötü örnek olabilir düşüncesi taşıyor insanlar. ama sanat eseridir saygıda sonsuz saygı fakat bazen yanlışşşş. ama eline sağlık heykeltraş sanatçımıza

  3. EREN tarafından Şub 17, 2008 tarihinde yapılmış

    BEN GERÇİ AYNADA İZLEDİM BABAMA DEDİM DEDİ BAKALIM OKEY DEDİM HADİ BYE

  4. yaren tarafından Mar 29, 2008 tarihinde yapılmış

    ya hiç birşey yok!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    çıldırcam:((((((((((((

  5. mailce tarafından Nis 4, 2008 tarihinde yapılmış

    çok güzel bişey yav sanki içinde geziyormuşsun gibi bunla ilgili bi site açmak lazım :)ellerinize sağlık

  6. elif tarafından Nis 8, 2008 tarihinde yapılmış

    acamadım bişi göremedim.neren açılıo yaa:((

Siz ne diyorsunuz?

Valid XHTML 1.0 Transitional Valid CSS!